KAKA DEMONA

Temat: Dear i Józka Bambino-piccolino;)
...juz rozwarcie na 4cm. Zadzwonili na porodówkĂŠ, ze mnie zaraz zwozĂĄ. Ja za telefon do Józka - przyjezdzaj, zaczyna siĂŠ . Biedny nawet chyba nie zdazyl nic zjesc. Na porodówce opieka tez byla rewelacyjna. caly czas byla przy nas polozna, która skrzĂŠtnie cos zapisywala w moich notach. Na poczĂĄtku wdychalam gaz z powietrzem cos ala glupi Jas, po którym ma sie glupawkĂŠ, nawet sie chichralam ale pózniej nie bylo mi do smiechu. PamiĂŠtacie, ze mialam niskie plytki krwi... spadly mi jeszcze bardziej ale udalo mi sie dostac znieczulenie zewnĂĄtrzoponowe. Gdyby mi spadly jeszcze o 2 tys, byloby to zbyt ryzykowne. Tak, ze bogu dziekowalam . Ale jak anestezjolog mówil nam o mozliwych skutkach ubocznych to Józek zbladl jak sciana haha. Mnie juz bylo wszystko jedno, chcialam tylko, zeby ból ustapil. No i ustĂĄpil. Nawet sie zdrzemnĂŠlismy. Ale pózniej skórcze sie nasilily i dalej bolalo jak cholera....
Źródło: nacalezycie.pl/viewtopic.php?t=934



Temat: chora trzustka i jelita
Witam ponownie! Panie doktorze, wczoraj mój pies miał robiony RTG jamy brzusznej, pobrana krew. Tak jak pan zalecił, kazałm wręcz weterynarzowi zykonać te badania. W rtg widać ponoc jakis przedmiot, ciłao obce.Chcą go operować !!!! A w badaniach wyszły mu niskie płytki krwi....czyli problem z krzepnieciem. Co robi się w takich sytuacjach? Jak można operować, skoro on ma takie schorzenie???????????????????????????????????????????????????????? Operacja w ten czwartek. Błagam o pomoc
Źródło: krakvet.pl/forum/viewtopic.php?t=6149


Temat: PROSZĄ PSZECZYTAC .DZIĄKUJĄ
...finansową naszej rodziny. Niejesteśmy w stanie sami pomóc naszej kochanej córeczce. Z naszej strony robimy wszystko co możemy zrobić dla zdrowia naszej Beatki, lecz z braku pieniędzy możemy jej tylko zapewnić ogromną miłość i osobiste wsparcie w jej ciężkich chorobach Beatka musi cały czas systematycznie przyjmować drogie leki, teraz przed operacjami, a potem po tych wszystkich zabiegach do końca swego życia. Ma bardzo niską odporność, niskie płytki krwi. Śledzionę ma powiększoną o 20 cm. Nie mamy pieniędzy na lekarstwa ani na życie codzienne. Prosimy o pomoc bo los naszego dziecka jest w Państwa rękach. Nie stać nas na opłacenie turnusów rehabilitacyjnych, których koszty sięgają od 2.500 do 12.200zł, ani kosztownego leczenia, oprócz Beatki mamy jeszcze piątkę dzieci. Oboje jesteśmy bez pracy. Dlatego zwracamy się do wszystkich ludzi dobrej woli i dobrego serca o...
Źródło: forum.skandynawia.pl/viewtopic.php?t=2167


Temat: niechciane posty
...pośrednictwem-pomocą dotrzemy do ludzi dobrej woli dobrego serca, dla których los naszej chorej córeczki nie jest obojętny, którzy zechcą pomóc nam walce o ratowanie życia naszego dziecka. Nasza najmłodsza kochana córeczka Beatka jest bardzo ciężko chora, cierpi na : marskość wątroby, żylaki w przełyku, jest zarażona wirusem HBV, opóźniona psychomotorycznie, nadciśnienie zwrotne, ostopemie kości, ma bardzo niską odporność i niskie płytki krwi. Przeszła ropne zapalenie opon muzgowo-rdzeniowych, nie słyszy obustronnie i bardzo słabo rozmawia, mowa zamazana, Beatka zakwalifikowana jest do przeszczepu wątroby i do usunięcia śledziony, tylko ma zarażoną krew wirusem HBV. Lekarze najpierw muszą zahamować ten wirus u Beatki , a dopiero będą te zabiegi,, operacje". Przeszczep wątroby i usunięcia śledziony. Śledzionę ma powiększoną o 20 cm . Do tak...
Źródło: evot.org/viewtopic.php?t=224


Temat: Wyniki krwi
Witam! Od dluzszego czasu robie wyniki krwi i mam niskie plytki krwi, chcialabym dowiedziec sie ccos wiecej bardzo prosze o pomoc.To sa moje ostatnie wyniki z 1.10.2007. leukocyty 6,5 erytrocyty 4,51 hemoglobina 14,3 hematokryt 40,9 MCV 90,7 MCH 31,7 MCHC 35,0 RDW 13,0 plytki krwi 89 limfocyty 36,0 inne)Eo,bazo,Mono( 4,9 neutrofile 59,1 limfocyty 2,3 inne (eo,bazo,mono) 0,3 neutrofile 3,8 jezeli chodzi o plytki krwi to z tym jest roznie najnize mialam 79. czy to cos powaznego?dziekuje pozdrawiam
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=48


Temat: Mój organizm walczy z ciążą
Drogie Dziewczyny!! Parę miesięcy temu po raz drugi straciłam ciążę... Tym razem zrobiłam badania krwi i się okazało, że przez 3 miesiące miałam wysokie leukocyty i niskie płytki krwi. Trafiłam do hematologa. Po wielu różnych badaniach okazało się, że teraz już wszystkie parametry krwi wróciły do normy, bez podania środkow farmakologicznych. Hematolog uważa, że mój organizm "zwalcza" ciążę tak jak każdą inną chorobę:( Czy któraś z Was z tym się też spotkała i czy dostaje jakieś leki? Pozdrawiam
Źródło: nasz-bocian.pl/phpbbforum/viewtopic.php?t=27200


Temat: Trzęsienie głową i ślinotok
Panie Jarku Zrobiłam psu kontrolne badanie; morfologia + wapń. Wczesniej (miesiąc temu) pies miał niskie płytki krwi: PLT - 54 10do3/mm3 [160-430]. W chwili obecnej nadal ich poziom jest niski: PLT - 162 10do3/mm3 [200-580] reszta wyników jest w normie, wapń również. Jak można zwiększyć liczbę płytek? Czy można podawać np ludzki preparat Folik, jeśli tak to w jakich ilościach (pies waży 40 kg). Czy może są psie preparaty zwiększające liczbę płytek krwi. Nadmieniam, że pies od półtorej miesiąca cały czas dostaje kompleks...
Źródło: krakvet.pl/forum/viewtopic.php?t=10617


Temat: Nerwica lękowa
hej kochane, u mnie cisza przed burza chyba bo dzisjieszy dzien jakos o dziwo dobrze......... mam do was pytanie czy ktoras z was miala w ciazy niskie plytki krwi? ja mam obecnie 149 ...norma zalezy od gainetow wykonujacych badania, jedni 130 drudzy od 150.Lekarz powiedzial mi ze nie sa takie niske...ja zawsze mialam dosc niskie pol roku temu 166 teraz 149.........a co jak mi spadaja w ciazy ...mialam wczesniej powiekszona sledzione wiem ze to moze miec zwiazek, ale cos mi lekarz powwiedzi ze ta sledziona to od alergii pokarmowej;( a co jak mi sledziona sie powiekszy nw ciazy i peknie;( i jak beda spadac...
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=8988









Formularz

POst

Post*

**Add some explanations if needed